Whats happening to the world?

Vart tar världen vägen!?

Sämst and the city

Kvartetten – årets värsta skådespelerskor

HOLLYWOOD. ”Sex and the city 2” totalsågades vid premiären.

I går kom ännu ett slag för de fyra huvudrollsinnehavarna Sarah Jessica Parker, Kim Cattrall, Kristin Davis och Cynthia Nixon.

När kalkonpriserna tillkännagavs utsågs de till Årets sämsta skådespelerskor

 

Hur kunde detta gå till :O ?

 


Tävling - info

Snart så kommer alla besökare på min blogg kunna delta i massa små roliga tävlingar :)
Kolla tillbaka snart !

mera :d

hehe

Lekt :3

Kolla, jag hittade en ny roligt sida ;) Där man kan fixa sina foton, jag tycker det är ganska snyggt, vad tycker ni? Prova ni också! HÄR :  http://funphotobox.com/photoresult.aspx?name=film&r=280326s1nqxtqj
Ha så kuuul ;3

=D

Okej kommit på nya ideér till bloggen? :)
Ska dels fixa en gästsida ;) För er så att ni kan skriva där:)
Tillexempel vad jag ska ändra så att det blir bättre, eller vad jag ska skriva mera om? Mera foton? på vad o så vidare :)
Och så ska jag fixa en sida där man kan ha tävlingar:)!
Ni kommer självklart isåfall vinna saker.. =) Tror bloggen tjänar på det:)
gr8 ;) I know right ! :)
BLOGGUPPDATERING PÅGÅR FRÅN OCH MED NU :d<3

Gratisbio.se

Gratisbio är en sjukt bra sida.
Man samlar poäng, och när man samlat ett visst antal poäng får man beställa något.
Det är jättekul.
Jag har också läst om andra som har deltagit i denna sida och får jättebra saker hem! :) Tillexempel ett eller flera presentkort!! :D
Gå med du också ;) För Gratisbio.se är bäst! :)<3


gr8!

Okej ;)
Kul not ;)
Ska på släktträff nu .. ;)
nt kul ;)
Sen plugga :(
! YEY!

Slalooom :D♥

BAra några bilder från igår ;)







:D

Mobbis nue !:D
Yeah :P Ska te mobbis o köpa lite nu :) Ska ut senare, så ska ta med mig lite:D
Fast när jag kommer hem blir det nog att spela in :D Pusshej :d


Bloggpause tagen :9

Japp sådär :D tog en liten paus :)
Hade nt så mkt tidx)
Men nu har jag tid igen:)
I know you missed me!
Nu ska jag jallefall  vara aktiv!

=)

Funny.. ? I know right ;)
Plugga 2 timmars fysik nu =) kul ...  NT!!!


Tagga ;)

Tagga slalom med Jullan imorrn :D
Asskul :)
Idag, åka och hyra hjälm :) Sen köpa vindskyddsbyxor ... typ xDD :D För pallar nt ha termos :)
Sen Kommer jullan .. Soda stream ? ;O Fy faaan :)



Bäst<3

Kan bara säga en saaak ;) <3
Nora och jag äger på att göra cupcakes :D<3 HAHAHAA


:D

Chill dag :D vad fan :D
Bilder kommer imorgon:D

Foto nu :D






☺♥☺☻♥☻

Jao .. :)
Idag blir det att göra cupcakes med polarN :D xD <3
Sen ska hon hem och jag ska fota:)
Ikväll senare blir det att dra ut en stund=)<3
Kul dag:D<3


segt

Okeh nt liitte segt:o
Jag är trött som fan:o
Men jag kan inte sova:o Sååå Här liksom är man sjukt pigg och klockan är snart 1 :p
Lyckat xD(y)

Gödigt värre<3

Assgött voofffeelllsss<3 :D
Typ asstjocka e vi ;) Glass o massa .. fy fan xD
hahaha
kommer jue spy xP

Möskvääällllll :D




Något stor stickad tröja :S?
Svar jaAaaaAaaaaAAA:)
Myskväll idag;)
Kompis kommer hit<3:) Sen blire att fixa våfflor + se en film jag har laddat ner=)<3 fy mig^^)
Ajjah <3 kommer blir mösigt:D<3

:D

Sådär ja :D
Kom nyss hem från stan ;)
Köpt lite nya kläder + en 2 läppglans:)
Ett rosa och ett genomskinligt:)<3
GREAT!XD
Också skaffat ett nytt headset så jag kan flumma lite:)<3:D
'Ajjah ska bomba med blogginlägg idag tror jag:D <3
Pusshajj<3



Så jävla bra ;)
Värd att se<3:D

BROWNIE - DAGENSTESTET

 

 

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: hmm fototjejjen... <3<3 HAHAAHA
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisbyxor =)
DAGENS FRISYR: vanlig frisyr hahahaxD
DAGENS LÅT: Linkin Park - With you
DAGENS SAKNAD: marina hans "syster" x)
DAGENS DUMMASTE: Att han gjort dessa test
DAGENS MISSLYCKANDE: han hittade ingen t-shirt så därför går han runt topless;D
DAGENS DROG: Ballerina Kladdkaka :D tjockiiiiis:D
DAGENS KÖP: inget xD
DAGENS GODIS: inget idag;) duktig tjockis<3
DAGENS HUMÖR: jävligt glad men uttråkadxD


BROWNIE - TRE SAKER TESTET

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Tjejer, Naturvetenskap och Marcus Nantorp, brownie fattar inte hur han kan vara så otroligt dum?:o

Tre saker jag gör just nu: Lyssnar på musik, sjunger och headbangar HAHA:D

Tre saker jag vill göra innan jag dör: hoppa fallskärm (galet), resa jorden runt, slå till marcus nantorp xD?

Tre saker jag kan: Screama, Bodysurfa, ta på sig kläder... ( det tror jag inte påååå )....xD

Tre saker jag inte kan: Snowboard, sjunga, baka .. xD 

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Mig, musik ... och eeeehmmm .. sköldpaddan i kung fu panda xDDD hahahaha du är cp <3:D

Tre saker jag skulle vilja lära mig: gitarr, snowboard, sjunga clean! (Y)

Tre favoriträtter: Spagetti och köttfärssås, hamburgare (tjockis),  kräftor :D<3





Du är sååå seriös Brownie :D


Hallååå sommar kom! :O








Längtar till att gå klädd såhär igen:)
Sommar kom nu dåå:)<33

Sweet!



GILLA!
Japp ;) Detta gillas, enormt... ;) Kanske har hitta ny medryttarhäst:)
En allroundhäst ;)
En varmblodsvalack;)
Sjukt kul ;9 Kanske till och med blir lite tävling efter ett tag;)
Oh yeah :)






euw



Melodifestivalen?
Gillades inte igår:s
Typ inga bra låtar?
Sen Eric Saades låt nejnejnej ;p Inget att ha :P

Fixat naglarna:)












♥ Shue ♥

Vaknade typ nyss:)
Såg film till cirka 3 halv 4.. ;)
Vilket liv haha :)
Men mys:)
Kollade på Buried + Letters to Juliet :)
De var sjukt bra båda två:) haha Idag blire att Fota och åka in till stan en stund:>
Kul kul:)<3
M
MY
MYS
MY
M


fiiinnttt^^



l
Hade lite kul:>
Hittade massa nya fina naglack:) Dels ett till graffiti naglack:) Sen ett vanligt rosa + ett jättefint naglack med glitter:> ♥
Ganska oaktiv på sista tiden med visste inte vad jag skulle skriva om X) <3
Ska bli ändring <3 :D

:D:D

Dumhets-testet

(x ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
( ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(x ) du har gått in i en glasdörr
( ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(x ) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
(x ) du har sprungit in i ett träd
( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen
( ) du testade precis om du klarade det
( ) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
(x ) ditt hår är/har varit blont
(x ) folk har kallat dig långsam
( ) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
( ) du har nån gång somnat på en lektion
(x ) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
( ) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal
( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre
( ) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
(x ) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(x ) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
( ) du råkar göra sönder väldigt många saker

 

( ) du har trillat av stolen då den stått helt still
(x ) du använder ordet "eh" väldigt många gånger om dagen

Summa: 10 :D

18 eller mindre betyder att du inte är dum.


lycklig är jag:D

Lycklighets-testet
[ ] Du har en pojkvän.
[x ] Du har ett eget rum.
[x ] Du har en mobil.
[x ] Du har en iPod/MP3 spelare.
[x ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x ] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[x ] Du klär dig som du vill.
[x ] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x ] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[x ] Du har aldrig blivit nedslagen.
[x ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[x ] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x ] Ditt rum är stort nog för dig.
[x ] Människor använder dig inte för den du är.
[x ] Du har varit på konserter.
[x ] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[ ] Du önskar inte att du var någon annan.
[x ] Du spelar någon sport.
[x ] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[x ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[x ] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[/  ] Du har aldrig fått IG.
[/ ] Du vet vad som händer i världen.
[xxxx ] Du bryr dig om folk.
[x ] Du är nöjd med ditt liv.
[x ] Du kan mer än ett språk.
[x ] Du har ett smeknamn.
[x ] Du har ett husdjur.
[x ] Du kan hela orden från 10 låtar.
[/ ] Du har inga "fiender".
[x ] Du är en ganska snäll person.

Total:
———————————
Total : 28 tror jag det var:D

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!

Mode Testet

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord: snygg, söt, gr8! :D
Vad innebär mode för dig? Allt  ofc <3 nej men ;) det betyder<3
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? Bik bok, gina tricot och JC:)
Shoppar du second hand? NEVER!:O
Hur mycket shoppar du för i månaden? Beror på :).. men runt 500- 1000 xD?
Dyraste plagget respektive billigaste? hmm kanske 699 som dyrast.. billigast ... 49 :D:D:D HAHA
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? alltid (A) <3 :) men kanske <3
Brukar du tröstshoppa? mjaa
Högklackat eller lågklackat? båda:) men mest högklackat <3
Vilken är din drömväska? Prada! :)
Vilket blir ditt nästa köp? väska eller jeans XD
Favoritplagg just nu? Tjocktröja <3 så jävla najs är den :)<3
Favoritaccessoarer? Smycken ofc:)<3

Det är dags för fredagsmys!

Snart e de fredagsmys
Hoppas inte föräldrarna stör
Nu e de slut på veckan
De e dags för fredagsmys!! ^^)
Gött;) Härlig kväll idag:) Helt ensam hemma (A) :)
Tv - Massa simpsons och family guy :) sen älskade och saknade vampire diares säsong 2 =)<3
Käk - Mami har varit gullig och har fixat kinamat:)

Assgödig fredag :) Massa fredagsmys :D<3
+ Att det är lov nu:D fy fan vad gödigt:D<333
Bäst jue!:D

Wihii:D


kissie 2011 :D


KISSIE 2011 :D HIHI!! HAHAHHA<3

Elin :) toss :D


^^









Gött  med mkt smink :D<3

Brownie :D

Här sitter jag o chattar med brownie =D<3 Såhär... halvkul xDD ^^)
Här kommer fakta om han :) För att han ville att jag skulle göra ett inlägg om han !:)

Fullständiga namnet på brownie är Siraphop Chotmapruk, hmm han äh 16 :)
Typ 2 pinsamma saker han har gjort är att han sagt att han lärare var en k*ksugare, och han stog bakom honom + att han kom försent första dagen till gymnasiet ;) Bra jobbat!! :d
Vad han skulle göra om han vann på lotto är att köpa egen lägenhet o enreda den;) Najs!
Svordomen han andvänder mest är fan=)
Han är jättemörkrädd :)Nej skoja :) Han ä inte det:)
Han gillar att festa om det är bra folk :9
Favvo drickan + mat är cola <3 och mat sa han inget :) Han tycker om det mesta då ;) tjockis <3:)
Brownies "favvo" färg äh svart!:)
Han har inte ramlat av stolen på länge ;) braaa brownie :)<3
Tuggummit han hade ramlade ur munnen på honom när han screamade på scen:)!!! braaa! XD

Ajjah lite tossig fakta om Brownie :)



♥Funny♥












Dagens Test ^^



Dagens-testet

DAGENS VILL HA: Pengaaarrr:)
DAGENS KLÄDSEL: Jeans-tights, linne, stickad tröja :)
DAGENS FRISYR: Uppsatt hår :)
DAGENS LÅT: Beautiful disaster - Kelly Clarksson
DAGENS PLANER: Plugga -.-
DAGENS SAKNAD: Vitryssen klart! NOT
DAGENS DUMMASTE: Finns mycket och många:o
DAGENS MISSLYCKANDE: Epic på idrotten :)
DAGENS DROG: -
DAGENS KÖP: inget^^ Duktig för en gångs skull :D
DAGENS GODIS: KlubbaxD
DAGENS HUMÖR: Glad..
DAGENS CITAT: Det här testet :)
DAGENS ROLIGASTE: mkt :D


ORKA!



Asså borde göra läxor? Men orkar fan inte ;S fy fan :(
SO, bild och svenska.. GR8!

Oh yes








 Jag hade kul :)^^<3
Haha ímorrn eller senare öga:D<3

:)

sån här tatuering ska jag göra när jag är 18  ;D<3


Duktig jag är ;)

Så sjukt duktig jag är :)
Jag varit ute och joggat i cirka 45 minuter nu i 8 minus :)
Bra va? ;D
Känner mig stolt :)
Det firas med ett skönt varrmmmttt bad:D<3



Freaky Day ? :)

Freaky dag eller vad sägs?
Först .. försov mig 45 minuter ungefär :) Visst det vad skönt (a) men sjukt stressigt sen.
När man väl kom till skolan och hade satt sig vid den jävla bänken, ringer brandlarmet för att några idioter hade lekt lite x)
Så kom brandbilar och massa skit så att alla fick stå ute och frysa som fån i cirka 25 minusgrader.. HÄRLIGTHÄRLIIIGGTTT:o?
Sen fick vi gå in :) Skönare :) Blev också fika sen pga att det är Alla ♥ Dag :)
Vilket bestod av massa dumma fetter.. :s bara choklad och geléhjärtan typ.. :p + Saft och äckligt kaffe xD
Inte så bra xD ajjahbajjah !:)
Sen helt normala lektioner:)
När man kommer hem är det fullt av folk :s Massa vitryssar här och där:s Pinsamt och såklart måste man gå omkring ... " Hello/Hey/Hi how are yooouuuuu? "
(y) kanon :)
Orkar inte skriva mera nu :D så kramis:D haha <3

♥♥



Happy Valentine's day alla söta :)<3


För brownie;)

Okej brownie :)
Detta inlägget är till dig, efter allt tjat:)
Hmm ;)
Okej hur ska man börja :)
Du är en korkad jävel :) Jag hatar dig:)
Assååå du är liksom helt rubbad, och så jävla ful fy fan:d

Nej verkligen inte :) Tvärt om alltihop :D<3 haha
Väldigt schysst, söt sak :D
Smart... jo okej dåå^^D



^^) mihi :D

Gårdagen ♥

Här kommer lite bilder från gårdagen med oshe;)

Okej tihi :)
Vi vaaar liiiitteee tjockisar igår med:)
Var på chilii :) Fett gotT^ :D


Sen.. hittade man en fin vit stickad tröja ^.-


+ Skooor :)<33


Och till slut en ny hårspray:D<33


Good stuff (y) <3

TjockisKväll ^^)



Oshe sjuuunnngggggeeeeeeeeeeeeeer! (a' :) ♥


:D

Och så kommer såklart en bild på min kära mixer ♥♥ Som jag har leeekkttt lite med! .. ^^

Oshe säger: Rrrr! Mjaauu ;) hahahah





Vi hade sjukt kul då =DD
Tjocka oss rejält^^) Chips, godis, cola :) Ajjabajjah! inte braaa =)
Sen kollade vi på melodidfestivalen.. ! Men fy fan, Sanna Nielsen! Gick vidare direkt... nejnejnej... inte bra!
Fast :) annars braaa:)
Han från idol :) The moniker - Oh my god
Loreen -  My heart is refusing me
Brolle - 7 days and 7 nights

Dom var bäst :) Och dom gick vidare (y) bra<3
:)
Sen kollade vi också på American pie :) För att vi nt hade något annat o göra (Y)
+ Sång :)
Det dära hade vi för oss ^^)

Gr8!!

Puss o kram ! :DD

☺ Oshe häääärrrrrrrr ☺

Drugdealern is in tha house!! ☺☻




Super!


Jossan idag ;) "drugdealer" ;) Tsss ;)

Idag blire att vah med oshe :)
Kolla melodifestivalen 2011 ;)
Nice ;D
Chipmunk :))
Ajjah ;) Bilder kommer senare ikväll från vårat flumm :D

sweeet

Asså fan för att sova lännggeeee -.-
Tssss
När man väl får så länge vaknar man tidigt.
Och när man ska gå upp tidigt vill man sova länge.. -.-
Fan för det! :D












SWEET




:(

Fan asså :(

fatta :)




jag, okej ? Jag är inte en fjortis:)


Det här är :)

water in eye :D

hahahahaha
lärare får vatten i ögat :D
Så jävla kul :)
Våran spanskagrupp skulle få upp dörren men andra elever utanför stod och höll för:d
Sen så tog en elev en vattenspruta, så när vi till slut fick upp dörren så stog det en lärare utanför, (vi visste nt ) så han spruta henne 2 ggr i ögat så hon börja tjuta :D HAHAHA!!


fan



FY I HELVETE!
när snön precis var borta, kommer det 2 dm  till! HELVETE!

snäll (A'



aww snäll jag är känner jag:)
Jah har gjort kladdkakaaaa o varm choklad:D
hahhaha
Ryssen vräkte i sig x)
Brao att hon gilla ;)

hahaha LOL


♥ Chipmunk voice ♥

Här sitter jag :)
småskrattar/flinar för mig själv:D
har gjort om inställningarna för mixern :D så jag låter som en sån här:





(A' fett tossigt yao ;D

---> here i come....

Ska te skolan nu ;) wie träffa kompisarna!
Sedan matteprov tredje lektionen;O kommer gå åt helvete!

¡¿ CaTfIgHt ?!

Tror det är liiitttee smått catfight om spegeln:O?
Vitryssen o jag typ slåss om den:O
Svin irriterande nej men..
jag är tvungen att vara i mitt rum, där det dock inte är så bra ljus ._. Därför satt jag i min garderob(A) bra ljus._.

ackack.. :)

Kul? näääeeeejjjj
Här sitter jag och försöker koppla kablar från mixern till förstärkaren, samtidigt som jag sitter och läser hur det går för Brownie när han spelar minecraft :O tror han har lite väl kul :s?
:D
ihih


☺☻☺ assbrao ☺☻☺

Hade ju nationellt prov idag:D
Gick faktiskt skitbra ;O.... "tror jag" :D<3

☺ ♥ natti ♥ ☺

okej ;)
Ska vara duktig tänkte jag, sova;)
Nationella prov imorrn ´-.-
Wish me luck! <3


wie :d


Jaha :)
Imorrn kommer vitryssen då ;)
Får FÖRSÖKA vara positiv:)
*host* hihi ;)


2½män

Sjukt ;)
Garvar sönder ;)
Ovanligt mkt o vet inte varför, det är inte ens kul idag;o?
Kanske för att jag halvsover då!:O

☺ ♥ Bristel gästbloggar ♥☺

hej jag heter helena och kallas bristel :3 folk säger att jag e random osv, venne om ja e det men men :3 jag älskar söta människor som e snälla o pussar på mig 8D så nu vet ni. en gång brände jag mig i solen och så skrek min bror till mig att jag var en randig gris för det hade blivit ränder på mina ben XD


jadu bristel ;)
Så kan det också gå till ;) <3

Här kommer också lite bilder skapade av Bristel ;)
















trodde ingen skulle lyckas;) men grattis Brownie x'D

Brownie fick mig lyssna på rock ;)
Trodde faktiskt nt att nån skulle lyckas men... grattis brownie(y) :D


wieee ;))

yey ;) so funny :)
räkna matte nu :)
cirka 30 - 40 uppgifter :)
YEY!
Sen nationella prov i svenska den här veckan! :) wiiiee

överskattat D:

sova är överskattat? :D jag vaknade faktiskt tidigt :) halv 7 :)<3 *stolt*


ZzzzzZzzzZ

så känner jag just nu :)
såå sweet dreams!


träningsvärK^

Fy fan för träningsvärk :S :)
Här sitter man o försöker röra sig:)
Går åt helvete:)
Kan knappt gå eller sätta mig:)
Sen är man förkyld också (A) så när man nyser göre så jeffla ont i "magmusklerna"
Great (y)

scrubs? Elliot?



Jaha xD får kommentarer nu att jag liknar elliot i scrubs? :) Sant eller?:o


yäääeee :)


Ny topp :D♥



Ny klippt också :D



hihi :D


:D


Kläder:) inte klart riktigt än :)

YAo ;)vad kan man säga?


Nåraa smycken (a)



Ansikte .. hmm..



"ögon" hylla :)



Hår, parfym o ansikte:)



Hår "apparater" Men därmed saknas, hårtorken o locktången på hyllan (A)

För kuul! :)

Hade för kul med att fixa garderoberna ;D fettttt kul :D bilder kommer snart!:D

Epic Smile^ ":>"


Okej ;)
Lovar ;)
Sista blomman x')
:)
Hade lite tråkigt:)
Så gjorde om lite bilder! (A)
Pusshejjj ;*
Kommentera! ! ! !

BRG


FloweRPoweR^


Oh yes its a rabbiT^


Kanin?! :D<3

♥ Pianolinjen ♥

"Du har just blivit blåst av pianolinjen"
EPIC! LAL
Min kompis spelade piano ;) Sen är det nån liten skogsturk ^^hihi  som ringer henne hela tiden;) Då ringde vi till honom .. (samtidigt som hon spelade på dolt nummer)
Och han svarade (A) "E" spelar piano ;)
Du har just blivit blåst av pianolinjen ;)

JB i Linköping:)

Sjukt bra asså =) förälskad i den skolan ;)
Asså är inte "pluggis" ;) no way.. ;S Kollade på frisör och hotel & turism <3=) verkade asskul :)
Skulle lätt välja det;)


JB i Linköping:)

Sjukt bra asså =) förälskad i den skolan ;)
Asså är inte "pluggis" ;) no way.. ;S Kollade på frisör och hotel & turism <3=) verkade asskul :)
Skulle lätt välja det;)


♥ haha ♥

Hade lite kul jallefall (a)<3










yey Top morning ey?
Aa visst.. dagen börjar ju bra ;s
 Försov mig en timma :) Har inte ätit frukost och bussen går om en kvart! :D
Bra matilda!!! :D

RSS 2.0