home 'n bored!


yey :) home 'n bored som sagt:)
tuff dag i skolan... yep?
1-2 timmars lektioner hela tiden:) kul?
åh när man kommer hem har man 8 uppgifter att göra i SO :) + bild och svenska;)
Kul va?^^


svar.... JA!

Aktiv? svar nej;)
lite jobbigt att vara aktiv på vardagarna eftersom att skolan tar mycket av min tid;( ska verkligen försökaaa bättra mig (A)


okay... :p

Jaaa okej då.. så illa var det inte (; haha
Rätt mysigt folk ändå (;

yey??? :@

Ammeh kul då =) NAaaaaaAAAttttTT ^.-
Dop nu... yey !...
Sen plugg :p SO, matte, svenska och bild!:) TOPPENDAG?! eller vad sägs?

kram<3

Naw tossig !:)

Tossig jag är ;)
Sitter uppe nu? halv uttråkad kan man väl säga:) o kan inte sova:) så jag tänkte att jag slänger upp ett inlägg:)
Ska "FÖRSÖKA" sova nu =)
Så nattinatt :D?

♥Kanoners♥

sådärrrr ;) "kanoners" <3
Fixat håret med blekning och efter det en härlig hårinpackning! Känns assbra ;) Håret är jättelent och fint nu :) (y)<3

Bra dag? ;) Svar ja! :)


Så bra dag;) Fick ett paket;)
Min favvoperfa ;) "Replay" ♥
Tillkom då såklart shower gel, perfa ... which u know I think, och body lotion! <3 Assbra!:D

I know what ur thinking;)



Hoppas ni längtat? De flesta bilder blev inte så bra;( så blir bara några;p

haha :)


Ja jag vet vad ni tänker;o 


Inte för att det behövs kanske:) men vill vara blondare;)


Great! ;)


Perfect det också ;) stog nån tjej och delade ut balsam, schampoo och hårsprej<33 Gött!


Följer? ♥



Ni föjler väl?<3

sådääär (;

Tagit bilder nu (;
Men mitt internet är ganska segt just nue.
Så jag lägger upp dom lite senare(a)<3
Kramen<3

♥Go'morron♥

Assgött o sova kan man ju lätt säga... lalz (=
haha ska käka frukost nu sen blir det att gå runt o fota lite (= idag kommer det mer bilder (:<3
Puss !


soorrrryyy (A)

sorry har inte hunnit blogga mycket idag:P eller tagit kort så mycket för att jag varit totalt upptagen;(
Dels har jag varit i skolan yey! :p Sen typ Stan (: träffade kompis (A) :) Vi gick på bio & kollade på the tourist, klockren! (a) ♥ :D Men ska vara aktiv nu =) se till att göra massa inlägg varje dag! :) (A)

Hade bra (A) :D<3

Oh noooeeess:o !

oh mah !:o en invandrare spammar mig med ringningar ;O
Hör inte vad han säger dock!:O
han ringer hela tin!:oxD

bra bättre?:D

jadå=) kul emorrn :) Träffa kompis i stan(: ♥
Ska också leta extra jobb, okej inte lika kul men måste för att jag ska skaffa hund i sommar (a)

Känns som jag överdoserar blogging ?



jahopp :/


Ammen skojsigt;s "läxa" vi måste läsa ut en andra världskriget bok! YEY!:s :( -.-
Sen blire "lite" roligare... Har lovat en kompis att lära mig Just the way you are på pianot :) toppendag..:p

Vitryss?!

Jajajaaaa.. men kul då?
Vi ska få en vitryss till oss den 8 februari som inte ens kan snacka engelska? Får nog ta penna och papper och rita ner vad man menar ?xD
Sån jäkla osis..:o? Utbytesstudent ! yey..


Bara för att jag ångrar mig? ;)

Kan nog bli flera bilder ändå? för att jag har galet tråkigt just nu (a)
Följ bloggen? kommentera också ♥


Dagens? x)






Sådär (; dagens bilder tror jag om jag inte får lust att ta fler bilder senare?:s


"gilla"

Härligthärligt(: På väg ut att ta lite kort, jättebra väder också, massa sol<3 "gilla" (: Lägger upp dom senare på bloggen (:


Bild?









Mitt första inlägg på den här bloggen... får la ägnas åt årets första "vinter" bilder(;

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0