6 dagar? Nej ?

Jag har visst gjort inläg? :O
Men frågan är vart dom har tagit vägen :S
Lol ajjah
Jag har jallefall lanat med josse =) minilan... från lördag till söndag =) Senare på kvällen kom ellinor och sov över ;)
På måndagen alltså igår.. åkte vi till anki och red ;) Ass kul :D!
Yazze hade sitt damp med mig och skapade trafik-stopp mitt på en väg ^^ en lastbil, och typ massa bilar XDD
Brao ;)
Slutade med att vi fick leda hästarna ^^
BRA :D fast samma sak igen när vi lett förbi alla bilar o allt:s
Bilder från lan: (vet mååånggaaaaa) 2 st (aaa) :D
Great job josse ;) på easy ;) <33
Bilder från stallet med ellinor:
Har också shoppat lite:
Lite bilder;D <3 hahahah ;9

Kommentarer
Postat av: jessie

hejsan, var med i fototävlingen på min blogg.

temat är porträtt.

kram

2011-04-24 @ 17:35:18
URL: http://jessicaknieling.blogg.se/
Postat av: Ryan

l4d2 owns :)

But l4d is also good:)

2011-06-26 @ 15:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0