Så däärraaaa =)

Hej igen ;)
Ett tag sen då... :p
Jag vet nt varför...
Men jallefall, såhär ser läget ut .. Jag har spelat piano .. x) Pianolektion...:P fått hundra läxor i det typ, så spelat massor... .. :s
Sen har jag pluggat massor :s
Fått ett ass stort arbete i hemkunskap oO                           
Men Annars såå är jag sjuk just nu... ligger hemma med feber x/
Hosta och såå :( Inte så kul kanske ;((
Men imorgon så har vi nationella prov i engelska..
Vi har dels... läs och sedan hörförståelse.. oO typ 3-4 timmar på det :'(
Jag funderar på att gå dit o göra proven ändåå :o
Fast det vet jag inte än... :o
Har bara 38 nu ungefär :) det börjar gå ner ändå x)
37,6 när jag vaknade så :)
Men men ...
Nu har jag pratat :)
Hej då :) kramis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0