Seg ;9

Går dageeeen:
Japp, seg är jag .. :) en dag .. skulle skrivit detta inlägg igår.
Men får bli idag...
Våran bal var ju igår:D awesome var det;D
Men bara fruktansvärt varmt asså ... höll ju på o dö i salen :O
Men annars var det ju kul xD
jenka var ju bäst:)
Våran klass drog med alla :D
Bra 9A!! x'D
Garvanfall hade jag i 1½ timma :)♥
Kommer ju vara ett minne länge:)
Våran bal ;)
Time goes fast:p

Idaaaag:

Inte hänt så mycket.
Skola först... :s
Jag gjorde nationella prov idag eftersom jag inte gjorde det i fredags då jag var sjuk...
Syyyyynd menar jag;p
Men nja jag hann inte riktigt klart dock... :p
Ska göra klart det imorgon om jag hinner:o
Fast vi har nationellt prov imorgon också.. :s
Engelska - Uppsats... ;)
Så alla nior lycka till! (Y) ♥
Idag har jag också varit på pianolektion...:)
Gick megabra!!! (Y)
Sedan var jag och köpte lite till provet imorgon =)
och ehm sen chillat:9
För jag kom hem typ 8 ;p
Nu ska jag sova så jag är pigg imorgon !! :D
Wish us luck :D :)
Kram ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0