Sjuk :/

Asså jag hatar verkligen att vara sjuk :(
Jag har feber, hosta, ont i halsen -.- allt sånt där skit -.-
Jag hatar det verkligen :S
Usch alltså :O
Och sen det värsta... man kan ju inte göra nånting :(
Kan inte dra till nån jävla kompis utan att smitta dom.. -.-
osv...-.-
Jaaa  skitkul :)
Men jallefall xD haha
Känns det nu då gott folk att det snart är skola-.-
Typ bara 3-4 veckor kvar asså :O
Tiden går såhääääääär fort också :S
Jag börjar den 22, så tre dagar längre lov:)
Började 18 onde förut .. men wtf .. whatever;) Palla prata om skol helvete:D
Sooo Live your life these days:P
Love ya bye XD

Kommentarer
Postat av: Brownie

Du får gärna smitta mig :) <33

2011-07-28 @ 12:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0