dåligt uppdaterande<|3

Hallo bois'n'girls :) <3
Studiedag idag... 10 år försent ;)
Sjukt gött var det;)
Vaknade jallefall och gjorde en härlig frukost ahahah sen åkte jag iväg en stund :)
Efter några timmar kom jag hem, ringde josse och hörde hur det var med henne;)
sjuk fortfarande, stackars liten <333;( Bli frisk snart gumman♥
Jallefall, sen körde jag lite css med lurre o fille... :P gick inte bra :) XD
Sen har det inte hänt något mer.. förutom att jag varit sjukt nervös över att jag ska göra 2 ridprov i hoppning och dressyr för att om jag skulle komma in på Vreta gymnasiet eller inte ;O
fast det vet jag inget om  men jajaa... jag har inte ridit på flera månader nu.. och tankarna skrämmer mig för att det kanske går skit på grund av det...
Men får hoppas på det bästa<3 :)
Kraaamis ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0